wtorek, 4 października 2016

BUŁGARIA - KAWARNA & BALGAREVO - CAPE KALIAKRA


Hejka Kochani! :)
W Bułgarii mieszkałam w miejscowości Kabakum, między Warną a Złotymi Piaskami. Do Przylądku Kaliakra (Cape Kaliakra) miałam około 70km. Niestety, z Warny nic nie dojeżdżało prosto do Kaliakry, dlatego musiałam jechać przesiadkami busem.
Oczywiście, samochodem nie było problemu aby się tu dostać. Więc począwszy od Warny pojechałam busem do Kawarny.


Z Kawarny pojechałam busem do Balgarevo. To był koniec jazdy busem. Z tej miejscowości trzeba było przejść ok. 6,5km w jedną stronę. Na szczęście droga jest prosta, bo cały czas idzie się asfaltem. Było bardzo gorąco. Już nie wspominając, że ta droga to tylko ulica, żadnej ścieżki, ani nawet trochę chodnika czy coś. Połowa tej drogi prowadziła przez las, druga zaś przez farmę wiatrową. Mimo wszystko nie żałuję, bo widoki wynagrodziły mi cały wysiłek :)
Trzeba jednak pamiętać, że busy też kursują o określonych godzinach. Ostatni bus z Balgareva do Kawarny był chyba o 16:00, a bus z Kawarny do Warny miałam o 17:40. 
Także wybierając się na taką wycieczkę, trzeba wybrać się odpowiednio wcześnie, aby nie mieć problemu z powrotem i trzeba się do niej odpowiednio wcześnie przygotować :) 






















3 komentarze:

Copyright © 2016 Justyna Czerwonka , Blogger